Nařízení evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (GDPR) nařizuje povinnosti při ochraně osobních údajů. Řada povinností vzniká i zdravotnickým zařízením. Pro malá ambulantní zdravotnická zařízení můžeme zpracovat příslušnou dokumentaci a systém GDPR zavést.
(07.07.2019)
• Zpracujeme kategorizaci prací podle §37 zákona 258/2000 Sb., včetně podání žádosti a projednání na KHS, povinnou pro všechny poskytovatele zdravotních služeb
• Vytvoříme traumatologický plán poskytovatele zdravotních služeb, povinný pro jednodenní a lůžková zařízení (i těch s malým počtem lůžek)
• Vytvoříme individualizované formuláře informovaných souhlasů všech typů pro pacienty (pro všechny typy výkonů, intrauterinní antikoncepci apod.)
• Provedeme zálohování Vašich elektronických dat na odolné DataTresorDisc DVD, spolehlivě uchovávající data po dobu desítek let, velmi odolná vůči fyzikálním vlivům (lze přehrávat v běžných CD/DVD mechanikách)
• V období prázdnin rozšíříme možnost spolupráce v záležitostech vyžadujících osobní návštěvu ve zdravotnickém zařízení i se vzdálenějšími zařízeními
(27.04.2014)
Vážení klienti a příznivci, vytvořili jsme nový informační kanál pro náš portál medadmin.cz, blog MUDr. Heleny Trávníkové a těšíme se, že využijeme další možnost ke vzájemné komunikaci, podrobnějšímu rozboru nejrůznějších dotazů, situací a nových skutečností. Čekáme na Vaše reakce!
(13.12.2013)
Připravíme Vás na ohlášené kontroly ve Vašem zdravotnickém zařízení, případně se kontroly v zájmu zachování objektivity zúčastníme a podpoříme Vás.
(10.11.2013)
Pro školení v bezpečnosti při práci a požární ochraně a další služby s tím spojené Vám dporučujeme firmu LAPO FIRE s.r.o. Více najdete zde.
(10.11.2013)
jsme pro vás zařadili na portál medadmin.cz. Stále více firem nabízí poskytovatelům zdravotních služeb různé certifikace a akreditace. Co je pro vás vhodné a finančně výhodné a co ne, dočtete se na našich stránkách.
(22.09.2013)
vytváříme pro poskytovatele zdravotních služeb (lékaře) i poskytovatele osobních služeb, kteří to potřebují (masáže apod.), z celé České republiky na základě e-mailové korespondence.
(03.09.2013)
Pro klienty, kteří si od nás nechají připravit dokumentaci systému kvality a bezpečnosti poskytovatele zdravotních služeb, jsme připravili bonus. Zdarma jim doplníme nebo upravíme dokumentaci při změně legislativy do roka od ukončení přípravy dokumentace.
(02.09.2013)
Součástí povinného vnitřního systému kvality a bezpečnosti poskytovatele zdravotních služeb je také absolvování kurzu neodkladné první pomoci. V Brně pořádá kurz ve dnech 11. - 13.10.2013 (pátek až neděle) Zdravotnická záchranná služba Jihomoravského kraje, Brno, Kamenice. Přihlášky a informace na mailu »oravec.pavel@zzsjmk.cz«.
(02.09.2013)
Splnění povinnosti dané ze zákona
Kompletně zpracovaný interní systém hodnocení kvality a bezpečí poskytovaných zdravotních služeb zajistí splnění požadavků všech kontrolních orgánů (KÚ JmK, OŽP MMB, SÚKL, KHS JmK apod.)
Zdravotní pojišťovny se mohou přesvědčit, že nakupují kvalitní zdravotní péči a bezpečně poskytovanou zdravotní službu zdravotnického zařízení
Perfektně "zmapovaná" ordinace pro případ prodeje
(18.08.2013)
kterou se mění vyhláška č. 54/2008 Sb., o způsobu předepisování léčivých přípravků, údajích uváděných na lékařském předpisu a o pravidlech používání lékařských předpisů. Najdete ji v naší rubrice »Zdravotnická legislativa«.
(10.07.2013)
ušetříme Vám spoustu času a energie a kompletně připravíme interní systém hodnocení kvality a bezpečí pro ambulantní pracoviště, který je podle zákona o zdravotních službách pro všechna zdravotnická pracoviště povinný. Naše příprava zahrne dané standardy i aktuální legislativu. Připravíme dokumentaci Vašeho pracoviště tak, aby vyhověla požadavkům všech kontrolních orgánů (SÚKL, hygiena apod.)
(09.06.2013)
MZ chystá registr bezpečných a účinných zdravotnických prostředků. Více zde
(11.05.2013)
V případě potřeby Vám zajistíme právní pomoc v advokátní kanceláří JUDr. et PhDr. Jaroslava Padrnose, CSc. a JUDr. Jany Jakoubkové, s nimiž spolupracujeme.
(28.04.2013)
Vyšly zákony 47/2013 Sb., 66/2013 Sb. a 70/2013 Sb., kterými se mění zákon o léčivech, zákon o zdravotních a specifických zdravotních službách. Najdete je v naší rubrice »Zdravotnická legislativa«. Stručný komentář k novele, týkající se zajištění pracovnělékařských služeb pro zaměstnance, najdete v naší rubrice »Co je dobré vědět« (Orientace v legislativě, standardech a administrativě).
(03.04.2013)
Vyšel Věstník MZ č. 2/2013, který obsahuje Metodický návod – program prevence a kontroly infekcí ve zdravotnických zařízeních poskytovatelů akutní lůžkové péče.
(03.04.2013)
V naší rubrice »Co je dobré vědět« (Orientace v legislativě, standardech a administrativě) přibyla stručná informace o kontrolách prováděných různými orgány u poskytovatelů zdravotních služeb.
(26.03.2013)
V nově zařazené rubrice »Užitečné údaje« najdete adresy, datové schránky a čísla účtů finančních úřadů - čas podání daňového příznání k dani z příjmu se blíží!
(26.01.2013)
Byla novelizována vyhláška č. 134/1998 Sb., kterou se vydává seznam zdravotních výkonů s bodovými hodnotami, konsolidované znění naleznete v »Zdravotnická legislativa«.
(01.01.2013)
Vyhláška č. 306/2012 Sb., o podmínkách předcházení vzniku a šíření infekčních onemocnění a o hygienických požadavcích na provoz zdravotnických zařízení a ústavů sociální péče platí již od 1.10.2012. Je třeba s uvést do souladu s touto vyhláškou provozní protiepidemické řády.
(01.10.2012)
V lednu 2012 zahájil činnost portál medadmin.cz.
(15.01.2012)